آموزش زناشویی

زناشویی | آموزش نحوه‌ی صحیح رابطه‌ی جنسی

آموزش زناشویی

زناشویی | آموزش نحوه‌ی صحیح رابطه‌ی جنسی

بحران جنسی زنان

برچسپ ها: آگاهی مردان در سرد مزاجی نسبی همسران، بحران جنسی، بحران جنسی زنان، سرد مزاجی نسبی، سرد مزاجی کامل فقدان میل جنسی، مشکلات جنسی


در این قسمت به بحران جنسی زنان ، سرد مزاجی کامل فقدان میل جنسی حاصل ازاین موضوع خواهیم پرداخت ! بحران جنسی زنان زنگ خطر متلاشی شدن خانواده ایست که اکثرا نادیده گرفته میشود . اما این بحران جنسی حاصل از چیست و چگونه آگاهی از این بحران و حل مشکل جنسی زنان شاد زیستن را در پی خواهد داشت .

  

بحران جنسی زنان

در ابطه با بحران جنسی زنان باید گفت که سرد مزاجی به دو صورت در زنان وجود دارد . در نوع سرد مزاجی کامل فقدان میل جنسی را خواهیم داشت که در این نوع سرد مزاجی کامل عدم میل جنسی از مشکلات جنسی است و اختلالات رابطه جنسی جنسی را بصورت عمیق منجر میشود . حالت دوم سرد مزاجی ، سرد مزاجی نسبی است .


در این اختلال جنسی میل جنسی وجود دارد لکن لذت های جنسی حاصل نمیشود و یا ارضاء به شیوه ای خاص حاصل میگردد اگر چه هر دوی این شرایط کانون خانواده را هدف قرار میدهد اما در حالت دوم برای بهبود وضعیت میتوان روش تناسب با امیال جنسی طرف را در جهت ارضاء بکار برد که در این راه حل زوجین نیاز به همدلی و احساس راحتی بیشتر با یکدیگر دارند .


عدم علم و آگاهی مردان در سرد مزاجی نسبی  همسران نیز منجر به مشکلاتی از قبیل خیانت و در نهایت منجر به جدایی میگرد در این سرد مزاجی اندکی درایت و صبوری میتواند نتیجه رضایت مندی زوجین را در پی داشته باشد . بهر حال این نکته بسیار قابل تامل است که مردان در ایجاد رابطه با پرسش و یا گاها حین رابطه توجهی ویژه به زوجه خود داشته باشد .


زنی که در رابطه جنسی خود علائم چرخه جنسی را از قبیل برجسته شدن نوک سینه  و حس خیسی مهبل را در اواسط رابطه نداشته باشد بی شک از رابطه احساس رضایت ندارد و یا دارای سرد مزاجی است . بهرحال اگر زن بعد از مقاربت احساس شادمانی کند ، هدف اصلی مقاربت بدست امده و ضمن این احساس رضایت و امنیت از رابطه ، زمینه برقراری رابطه خوشایند تر و طولانی تر برای همسر خود فراهم میکند .


مردان آگاه سرد مزاجی در زنان را بعد از برقراری چندین رابطه به سرعت درک میکنند و در جهت بهبود وضعیت میکوشند . زنی که در مدت زمان زیادی تمایل به ایجاد برقراری رابطه ندارد و یا از خواسته همسر خود به دفعات سر باز میزند ، دارای مشکلات جنسی ، سردمزاجی می باشد . در زنان عمده ترین مشکل جنسی ، سرد مزاجی از نوع کامل را می توان نام برد . زنی که از لذت برقراری رابطه بهره مند نشود و ارضاء و هدف حاصل نگردد دچار اضطراب ، افسردگی ، بی خوابی ، و در نهایت سرد مزاجی مبتلا میگردد .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد