آموزش زناشویی

زناشویی | آموزش نحوه‌ی صحیح رابطه‌ی جنسی

آموزش زناشویی

زناشویی | آموزش نحوه‌ی صحیح رابطه‌ی جنسی

همه چیز درباره پرده بکارت + عکس

برچسب ها: عکس پرده بکارت،پرده بکارت،پرده بکارت ارتجاعی،پرده بکارت سالم،پرده بکارت دندانه دار،پرده بکارت حلقوی

پرده بکارت چیست؟

پرده بکارت (هایمن) لایه ای از جنس پوست  است که تمام یا قسمتی ازدهانه واژن را می پوشاند. Hymen ، نام علمی پرده بکارت بوده و به معنای پوست یا پرده که از نام الهه ازدواج و عروسی یونانیان God Hymen گرفته شده است.

در  مراحل اولیه  رشد جنین مونث،  هیچ دهانه  ورودی به واژن وجود ندارد. لایه باریک بافتی که در این مرحله واژن را می پوشاند، قبل از تولد به طور ناقص تقسیم می شود، این لایه بعدها پرده بکارت را به وجود می آورد. در صورتیکه در مرحله قبل از تولد، تقسیم لایه به طور کامل صورت گیرد، موجب می شود بعضی زنان به طور مادرزاد، پرده بکارت نداشته باشند.تعداد افرادیکه به طور مادرزادی پرده بکارت ندارند ، کم بوده و این نوع پرده بکارت ، در معاینه ، با پرده بکارت پاره شده ، توسط پزشک یا ماما افتراق داده می شود .
بسیاری تصور می کنند که پرده بکارت، داخل واژن قرار دارد. در صورتیکه اینطور نیست. پرده بکارت ، دقیقا در ورودی دهانه واژن قرار دارد . نهایتا 1 سانتیمتر داخل تر. به همین دلیل، دخول های بسیار سطحی نیز ممکن است منجر به آسیب به پرده بکارت شوند.


                     تصویر پرده بکارت ، انواع پرده بکارت در دختران باکره

همینجا یادآوری میکنم که اشکال ترکیبی و مختلفی در پرده بکارت وجود دارند و محدود به همین چند نوعی که تصویرشان را دیدید ، نمی باشد . ضمنا معاینه پرده بکارت توسط خود فرد امکان پذیر نمی باشد . پس تلاش نکنید که پرده بکارت خود را دیده و با اشکال سایت مقایسه کنید !     

  ادامه مطلب ...

دانستنی های شب زفاف

برچسپ ها:شب زفاف،آموزش شب زفاف،شب عروسی،شب اول عروسی،اولین نزدیکی،شب عروسی اولین رابطه جنسی،اولین رابطه جنسی،رابطه جنسی در شب زفاف،آموزش سکس در شب زفاف،آموزش پاره کردن پرده بکارت

در گذشته شب زفاف ، اولین شبی بود که زن و مردی که همسر هستند ، ارتباط جسمی و جنسی با هم برقرار می کردند و غالبا هیچ پیش زمینه ای هم در این رابطه نداشتند. اگرچه در حال حاضر ، "دخول واژینال " در اکثر شهرهای ایران به شب عروسی موکول می شود. و بسیاری دختران با استرس های فراوان ناشی از مسایلی که شنیده و احیانا دیده اند ( مثل خونریزی شدی و راهی بیمارستان شدن و ایجاد پارگی و ...) و یا ناشی از اینکه آیا خودارضایی های آنها در دوران مجردی باعث از بین رفتن پرده آنها شده خواهند داشت و آیا خونریزی خواهند داشت تا با نشان دادن پارچه ی خون آلود ، زندگی خود را با افتخار آغاز کنند! 

شب زفاف و اولین رابطه جنسی زن و شوهر

 

اهمیت شب زفاف 

  • ۱. این شب  اغلب زوجها شب پر التهابی است و اولین شبی است که  ارتباط جنسی جدی میان آنها رخ می دهد.
  • ۲. معمولا دختران  در این شب  به شدت نگران و مضطرب هستند.(نگانی های جسمی و روحی که بالاتر ذکر کردم)
  • ۳. خاطره این شب تا پایان زندگی در ذهن زنان باقی می ماند.حتی اگر بعدها ازدواجهای مکرری کنند.
  • ۴. پاره شدن پرده بکارت اغلب با آمدن مقداری خون همراه است و این برای طرفین مهم و استرس آور بوده و در زنها همراه با درد و سوزش و ضعف جسمانی (بدلیل ترس)  است.
  •  
ادامه مطلب ...

خانم ها کدام روز هفته تمایل بیشتری به رابطه جنسی دارند ؟

برچسپ ها: تمایل جنسی،رابطه جنسی،فعالیت جنسی،میل جنسی در خانم ها،هورمون های جنسی



مردها هر زمانی که باشد می توانند به سمت رابطه جنسی بروند اما خانم ها فقط وقتی سمت آن می روند که شمعهای خوشبو درخانه روشن باشد و شوهرشان ظرف های شام را شسته باشد. این کلیشه است که در ذهن همه ما وجود دارد، اما آیا واقعیت دارد؟ آیا میل جنسی در مردها قوی تر از زنان است؟


میل جنسی آقایون بیشتر از خانم ها نیست اما رک و راست تر است. اما برخلاف آقایون، منبع میل جنسی در خانم ها پیچیده تر است.


باورهای عمومی درباره ی رابطه جنسی در خانم ها

باور عمومی این است که خانم ها اهمیت بیشتری به رابطه احساسی در میل جنسی می دهند اما دیده می شود که به شدت تحت تاثیر عوامل اجتماعی و فرهنگی هم قرار دارند.

  ادامه مطلب ...

آیا داشتن رابطه جنسی زیاد باعث شادتر شدن ما میشود ؟

برچسپ ها: تعداد رابطه جنسی،رابطه جنسی،رابطه جنسی با شوهر،رابطه جنسی با همسر،مزایای داشتن رابطه جنسی زیاد،رابطه زناشویی

 
رابطه جنسی یک جزء کلیدی از یک رابطه زناشویی شاد، با ثبات ،همراه با احترام و اعتماد متقابل و البته عشق می باشد. بنابراین منطقی است که رابطه جنسی بیشتر می تواند به بهتر ماندن رابطه کمک کند.


اما با توجه به تحقیقات جدیدی که در مجله سازمان رفتار اقتصادی منتشر شده است، این مورد نیست.


برای این بررسی، محققان از دانشگاه کارنگی ملون ، 128 مرد و زنان سالم بین سنین 35 و 65 مورد بررسی قرار دادند و آنها را به دو گروه تقسیم کردند: از یک گروه خواسته شد تا رابطه جنسی شان را در یک هفته به دوبرابر برسانند . به گروه دیگر هیچ دستورالعملی داده نشد و این گروه ها طی 3 ماه مورد بررسی قرار گرفتند و میزان شادی شان را گزارش دادند.
 
ادامه مطلب ...

اگر 7 روز رابطه جنسی نداشته باشید چه می شود؟

برچسپ ها: کاهش رابطه جنسی،رابطه جنسی،قطع رابطه جنسی و زناشویی،عوارض ترک رابطه جنسی و زناشویی،رابطه زناشویی،مسائل زناشویی،دانستنیهای جنسی،ترک رابطه جنسی،عوارض ترک رابطه جنسی بر روی بدن


رابطه جنسی یکی از علل سلامت جسمی و روحی زوجین است ، به گفته ی کارشناسان زمانی که به مدت طولانی این رابطه برقرار نشود عوارض جدی بروز خواهند کرد.



عوارض و خطرات جدی قطع رابطه جنسی و زناشویی

برقراری رابطه جنسی و زناشویی فواید بسیاری دارد ، فوایدی که تاثیر ان روی سلامت جسمی و روحی زوجین دیده می شود.رابطه جنسی


همانطور که یک ورزشکار بعد از ترک ورزش دچار مشکل می شود و بدنش توانایی های سابق را ندارد یک زن و مرد متاهل هم که رابطه زناشویی داشته اند با ترک آن به مدت تقریبا طولانی دچار عوارضی خواهند شد.

  ادامه مطلب ...