آموزش زناشویی

زناشویی | آموزش نحوه‌ی صحیح رابطه‌ی جنسی

آموزش زناشویی

زناشویی | آموزش نحوه‌ی صحیح رابطه‌ی جنسی

فواید رابطه جنسی و راه‌هایی برای جذاب‌تر شدن رابطه زناشویی

برچسپ ها: راههای لذت بردن از رابطه زناشویی,چگونه از رابطه زناشویی لذت ببریم,رابطه جنسی سالم,رابطه جنسی با همسر,درباره رابطه جنسی,فواید رابطه زناشویی,در مورد رابطه زناشویی,رابطه جنسی,فواید رابطه جنسی,رابطه زناشویی


 از فواید رابطه جنسی تا راه هایی برای جذاب تر شدن این رابطه زناشویی

نارضایتی جنسی از روابط زناشویی، این روزها به قاتل نامریی بنیان خانواده ها تبدیل شده است؛ نارضایتی‌ که نه دیده می شود، نه حرفی از آن می‌زنند و نه حتی اسمش را به زبان می آورند. چون با آنکه ممنوع نیست اما به تابوی اجتماعی تبدیل شده است و خانواده ها طبق قانونی نانوشته از بحث درمورد رابطه جنسی پرهیز می کنند. کمتر دیده شده که خانواده ای قدرت یا جرات آموزش صحیح رابطه زناشویی به فرزند خود را داشته باشد یا فرزندان را برای مشاوره های جنسی پیش از ازدواج تشویق کند. به همین دلیل، ایرانیان اطلاعات جنسی خود را اغلب از جمع دوستان یا شبکه های مجازی به دست می آورند.

به همین دلیل در این مقاله به فواید رابطه جنسی و راهکارهایی برای افزایش جذابیت این رابطه زناشویی می‌پردازیم.

   ادامه مطلب ...

خط کم رنگ بی بی چک، نشانه چیست؟

برچسپ ها: بی بی چت مثبت,بی بی چک منفی,نتیجه تست بی بی چک,تست خون حاملگی,بی بی چک کمرنگ,بی بی چک کی جواب میده,قاعدگی طبیعی,آزمایش بارداری,تست بارداری,آزمایش ادار


بیشتر خانم ها بخصوص خانم های جوان که برای اولین بار قصد بارداری دارند با هیجان و شاید اضطراب زیاد ای تستهای بارداری در منزل استفاده می کنند. هر نتیجه مثبت یا منفی می تواند به هیجان و استرس آنها اضافه کند و یا شاید باعث نا امیدی و نگرانی شود. قبل از هر چیز به موارد زیر دقت کنید.

- تست های بارداری وقتی جواب درست را نشان می دهند که اولا معیوب نباشند و دوما در زمان مناسب استفاده شوند. ( هرچقدر زمان تست را به اولین روز تاخیر قاعدگی نزدیک کنید احتمال خطا بیشتر می شود. بهتری زمان برای تست بارداری در خانه  یک هفته بعد از تاخیر در قاعدگی است )

- همیشه جواب منفی در تست بارداری به معنی عدم بارداری شما نیست. باید چند روز صبر کنید و مجدد تست را انجام دهید.

- جواب منفی پایان کار نیست. حتی اگر چندین بار اتفاق بیافتد.

 


خط کم رنگ بی بی چک، نشانه چیست؟ 


اما بیشترین سوال در مورد نتیجه تست بارداری ، ظاهر شدن خط کم رنگ در نوار تست بارداری است. باید توضیح دهیم که در اکثر کیت های بارداری یک نوار حساس به هورمون HCG درون ادرار مادر قرار می گیرد و بر اساس میزان هورمون موجود در ادرار یک یا دو خط صورتی یا آبی رنگ بر روی نوار دیده می شود که مشاهده خط دوم نشان دهنده بارداری و دیدن یک خط نشانه جواب منفی آزمایش است.  ولی گاهی خط دوم بسیار کم رنگ تر دیده می شود و جواب تست را به شک و ابهام می کشاند.

  ادامه مطلب ...