آموزش زناشویی

زناشویی | آموزش نحوه‌ی صحیح رابطه‌ی جنسی

آموزش زناشویی

زناشویی | آموزش نحوه‌ی صحیح رابطه‌ی جنسی

تخیلات جنسی

برچسپ ها: تخیلات جنسی، تخیلات جنسی چیست، خیال پردازی جنسی، خیال پردازی های جنسی، دانستنی های جنسی،
 فواید تخیلات جنسی، فواید رابطه جنسی خیالی، مشکلات تخیلات جنسی

در این بخش از مطالب مربوط به دانستنی های جنسی به بررسی موضوع خیال پردازی جنسی یا همان تخیلات جنسی می پردازیم , یکی از مواردی که میتواند موجب بهبود بخشیدن به رابطه جنسی و در نهایت افزایش کیفیت ارگاسم و لذت بیشتر در رابطه شود خیال پردازی جنسی است که افراد میتوانند با استفاده از این خیال پردازی علایق و کارهای مورد علاقه خود در طول رابطه جنسی را بیابند و با به زبان آوردن آن و شنیدن خیال پردازی های جنسی طرف مقابل نیز رابطه جنسی خود را بهبود بخشند و از خواسته ها و نیاز های یکدیگر با خبر شوند .
  
تخیلات جنسی
همانطور که میدانید هر کسی در ذهن خود تخیلاتی دارد که میخواهد در هنگام رابطه جنسی این تخیلات را به واقعیت تبدیل کند و تمامی کار ها و رفتار های خیالی خود را انجام دهد که این مورد میتواند در مواردی بسیار موثر باشد زیرا این تخیلات در اصل همان خواسته ها و غرایز جنسی فرد هستند که دوست دارد و این تخیلات جنسی بستگی به سن و جنس و میزان میل جنسی دارد و در افراد میتواند مختلف باشد برای مثال ممکن است فردی دوست داشته باشد تمامی روابط خود را بر یک رویه ادامه دهد و هیچگونه تغییری در آن ایجاد نکند و فرد دیگری دوست داشته باشد با هر بار فکر کردن چیز تازه ای بدست اورد و رفتار دیگری را در خیال خود بپروراند و در هنگام رابطه جنسی آن را عملی سازد . از فواید رابطه جنسی خیالی یا فواید تخیلات جنسی میتوان به کاهش استرس و اضطراب و یافتن رفتار های مختلف و موثر برای رابطه زناشویی و افزایش هیجان در هنگام رابطه جنسی اشاره کرد .

تخیلات جنسی چیست ؟
تخیلات جنسی نوعی از افکار است که در ضمیر ناخود گاه افراد شکل میگیرد و باعث بروز احساسات درونی افراد میشود و میزان این تخیلات و مقدار بروز آنها به میزان هوس و شهوت فرد بستگی دارد بطوریکه زنان تخیلات شهوت بیشتری دارند و در نتیجه تخیلات جنسی قوی تر و بیشتری دارند . تخیلات جنسی میتوانند گاها انقدر قوی باشند که موجب افزایش میل جنسی افراد به رابطه جنسی شود حتی در افرادی که به سرد مزاجی در زنان و یا سرد مزاجی در مردان مبتلا هستند .

مشکلات تخیلات جنسی
برخی از افراد ممکن است با همین تخیلات جنسی نیز به اوج لذت جنسی برسند و ارضا شوند و یا حتی با خود ارضایی به ارضای خود بپردازند که انجام خود ارضایی یکی از مشکلات تخیلات جنسی است . در برخی از موارد ممکن است این تخیلات جنسی سبب شود تا فرد آنقدر غرق در هوس شود که به انجام رابطه جنسی با همجنس خود اقدام کند و در مواردی نیز ممکن است تخیلات جنسی موجب برقراری رابطه با افراد دیگر و در نتیجه خیانت به شریک جنسی شود .

توجه داشته باشید تنها کسی که میتواند این میل و تخیلات جنسی را کنترل کند خود شما هستید پس با استفاده از رفتار هایی میتوانید این میل را کنترل کنید و یا حد و حدودی برای این کار قائل شوید اگر موفق به کنترل تخیلات جنسی خود نشدید میتوانید با برقرای یک رابطه حقیقی با شریک جنسی خود این تخیلات را به حقیقت تبدیل کنید تا دیگر هوس و شهوت انجام چنین کاری بر شما مسلط نشود و شما را مجبور به انجام رفتار های نامناسب نکند .
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد