آموزش زناشویی

زناشویی | آموزش نحوه‌ی صحیح رابطه‌ی جنسی

آموزش زناشویی

زناشویی | آموزش نحوه‌ی صحیح رابطه‌ی جنسی

تظاهر به ارگاسم در زنان

برچسپ ها: ارگاسم طبیعی و مصنوعی، ارگاسم مصنوعی، تظاهر به ارگاسم، تظاهر به ارگاسم در زنان، تفاوت های بین ارگاسم واقعی و دروغین، دانستنی های جنسی، راه های تشخیص ارگاسم مصنوعی، راه های شناخت ارگاسم دروغین، راه های شناخت ارگاسم مصنوعی، روش های جدیدی برای رسیدن به ارگاسم، علت تظاهر به ارگاسم مصنوعی، علل تظاهر به ارگاسم، عوامل تظاهر به ارگاسم



در این بخش از مطالب مربوط به دانستنی های جنسی به بررسی موضوع تظاهر به ارگاسم در زنان می پردازیم , امروزه یکی از مشکلاتی که روابط جنسی را تهدید میکنند و در زنان به یک مسئله رایج تبدیل شده است تظاهر به ارگاسم است و به عنوان اشتباه بزرگ زنان در رابطه جنسی محسوب میشود . تظاهر به ارگاسم مصنوعی میتواند در اثر عوامل مختلفی باشد که در ادامه به بررسی عوامل تظاهر به ارگاسم و راه های تشخیص ارگاسم مصنوعی و … می پردازیم .

  


تظاهر به ارگاسم در زنان


اصولا زمانی که زنان در یک رابطه جنسی تحت فشار زیادی قرار بگیرند و بدانند که رسیدن آنها به اوج لذت جنسی کمی مشکل خواهد بود تظاهر به ارگاسم را در اولویت قرار میدهند تا با این وسیله از فشار نجات یابند , طبق تحقیقات انجام شده حدودا ۷۰ درصد زنان ارگاسم مصنوعی را از خود نشان میدهند و در طول روابط خود تظاهر به ارگاسم میکنند پس ممکن است خانم شما هم در رابطه جنسی زناشویی خود چندین بار به ارگاسم و رسیدن به اوج لذت جنسی تظاهر کرده باشد . برای اینکه بتوانید تفاوت میان ارگاسم طبیعی و مصنوعی را تشخیص دهید ابتدا باید شناخت درستی از نحوه ارضا شدن همسر خود داشته باشید , در برخی از زنان ممکن است ارضا شدن فقط از طریق لمس ناحیه کلیتوریس ممکن باشد که در این صورت دخول هیچ تاثیری در به ارگاسم رسیدن او ندارد , در برخی دیگر نیز ممکن است فقط از طریق لمس نقطه جی به ارگاسم برسند . در برخی دیگر از زنان ممکن است در اثر معاشقه رسیدن به ارگاسم حاصل شود و در برخی دیگر نیز ارضا شدن با دست همسر صورت میگیرد که باید مرد طبق شناختی که از زن خود دارد تفاوت های بین ارگاسم واقعی و دروغین را تشخیص دهد .


شما میتوانید با انجام دادن راه های مختلف روش های جدیدی برای رسیدن به ارگاسم را امتحان کنید که البته ممکن است در انجام همین روش ها نیز ارگاسم دروغین صورت بگیرد زیرا شاید این روش برای طرف مقابل خوشایند نباشد و سعی کند هر چه زودتر از شر این روش خلاص شود که در ادامه راه های شناخت ارگاسم دروغین را بیان خواهیم کرد .


راه های شناخت ارگاسم مصنوعی


  • اگر دیدید که اه وناله های همسرتان مانند چیز هایی است که در فیلم ها مشاهده کرده و این آه و ناله ها طبیعی نیست و او فقط از روی تظاهر یک جمله را تکرار میکند بدانید که تظاهر به ارگاسم در این حالت احتمال زیادی دارد .
  • اگر در هنگام آه و ناله ها نفس نفس نزد یعنی اینکه این حالت ارگاسم دروغین است .
  • اگر صدای او با حرکاتی که انجام میگیرد مطابقت نداشت یعنی اینکه ارگاسم دروغین است برای مثال فرض کنید که شما دست از ادامه رابطه کشیده اید ولی او هنوز هم دارد صداهایی را تولید میکند تا به شما بفهماند که به ارگاسم رسیده است .
  • هنگام ارگاسم برخی از ماهیچه های بدن منقبض میشوند برای مثال ماهیچه های داخل پا و دهانه واژن حات تنگی به خود میگیرند , اگر دیدید که هنگامی که آلت شما در داخل واژن است و زن بگوید که به ارگاسم رسیده و شما هیچ تنگی ای را حس نکنید به این معناست که این حالت ارگاسم دروغین است .
  • عموما در هنگام رسیدن به اوج لذت جنسی برای مدتی نفس کشیدن با شدت همراه خواهد بود و فرد نفس نفس میزند تا اینکه ارگاسم به پایان برسد و فرد به حالت عادی بازگردد , اگر نفس نفس زدن زن بسیار شدید باشد و همین که شما بیخیال ادامه رابطه شدید قطع شد بدانید که این حالت ارگاسم دروغین است .


علل تظاهر به ارگاسم


اینکه زنان به ارگاسم تظاهر میکنند میتواند علت های مختلفی داشته باشد و به این معنی نیست که او از انجام رابطه با شما متنفر است بلکه عللی دارد که سبب میشود زنان در طول رابطه چنین رفتاری را از خود نشان دهند که در ادامه به بررسی علت تظاهر به ارگاسم مصنوعی می پردازیم .

  • شاید او اصلا نداند که ارگاسم چیست و هیچ تصوری از ارگاسم نداشته باشد شاید بریا شما عجیب باشد ولی چنین زنانی هم وجود دارند که اصلا نمیدانند که ارگاسم چیست . زنانی هستند که فقط رابطه را در انزال میبینند و هیچ تصوری از ارگاسم ندارند و فقط رابطه جنسی را در چشم ترشح مایع و مرطوب شدن میدانند .
  • ممکن است تظاهر به ارگاسم در اثر احساس درد در واژن باشد , زنانی هستند که لبه های واژن نازکی دارند و ممکن است در اثر دخول درد زیادی را در واژن احساس کنند و برای جلوگیری از ادامه این درد تظاهر به ارگاسم کنند .
  • بیشتر زنانی که قابلیت به ارگاسم رسیدن را ندارند این را تظاهر میکنند که شما احساس کنید که رابطه موفقی داشته اید و نفهمید که زن نمیتواند به ارگاسم برسد از این رو دائما به ارگاسم تظاهر میکنند بدون اینکه این احساس را تجربه کنند .
برای حل این مشکل میتوانید با روش های مختلف از جمله صحبت کردن به راه هایی برای حل این مشکل دست پیدا کنید که مشکل گشای این عادت به تظاهر باشد و سبب موفقیت در زندگی شما شود .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد