آموزش زناشویی

زناشویی | آموزش نحوه‌ی صحیح رابطه‌ی جنسی

آموزش زناشویی

زناشویی | آموزش نحوه‌ی صحیح رابطه‌ی جنسی

علت علاقه مرد به سینه زن

برچسپ ها: جذب مرد به سینه زن، دانستنی های جنسی، دلایل علاقه آقایان به سینه زنان، زناشویی، سینه زن ها، علت علاقه به سینه زن، علت علاقه مرد به سینه زن، لمس پستان زن، چرا مرد به سینه زن علاقه دارد


در این بخش از مطالب مربوط به دانستنی های جنسی به ارائه ی مطلبی با عنوان علت علاقه مرد به سینه زن می پردازیم , همانطور که میدانید در میان مردان حتی در گفتار و رفتارشان هم علاقه خاصی به سینه های زنان دیده میشود که باعث شده است محققین به جستجوی علت علاقه به سینه زن مشغول شوند و سعی بر آشکار کردن دلایل این امر داشته باشند . در ادامه این مقاله به بررسی موضوعاتی همچون دلایل علاقه آقایان به سینه زنان و چرا مرد به سینه زن علاقه دارد و … می پردازیم .

 

 


علت علاقه مرد به سینه زن

در رابطه با بحث علت علاقه مرد به سینه زن جالب است بدانید در میان پستانداران تنها موجودی که به سینه های جنس مخالف علاقمند است انسان است و زن ها تنها مخلوقی هستند که بدون باردار شدن نیز سینه آنها میتواند بزرگ شود . برخی از محققان دلیل این علاقه مردان را نه یک فرهنگ بلکه یک عامل ژنتیکی میدانند که علاقه مرد به پستان زن را در او بوجود می آورند و باعث میشود تا در طول رابطه جنسی نیز همواره توجه خاصی به این عضو حساس داشته باشند و بخش زیادی از کارهای خود را در طول رابطه جنسی به این بخش منعطف سازند . فرضیه ی دیگری که در رابطه با این موضوع وجود دارد این است که به علت آنکه پستان اندامی از جنس چربی است برای نر ها جذاب بوده و از نظر مرد ها سینه ها نشان دهنده سلامت زن است .


از نظر برخی دیگر دلیل این کشش به سوی سینه زن ها از همان آغاز کودکی آغاز میشود , هنگامی که نوزاد شروع به خوردن شیر میکند یک رابطه عاطفی بین او و مادرش ایجاد میشود و مکیدن پستان مادر توسط کودک باعث میشود تا هورمونی میشود که سبب ترشح شیر میشود , هنگامی که نوزاد شیر مادر را میخورد ترشح هورمون هایی مانند اکسی توسین و دوپامین سبب میشوند که وابستگی شدیدی در میان این دو ایجاد شود و نوزاد سینه مادر خود را با چیز دیگری عوض نکند و این علاقه و محبت نسبت به سینه مادر در سنین بالا نیز با دیدن سینه های دیگر زنان مرد را به یاد خاطره های شیرین دوران نوزادی می اندازد و یاد آور لذت های ایجاد شده در بدن او هستند که این عوامل در زندگی زناشویی سبب جذب مرد به سینه زن میشوند که لازم است بدانید رد رابطه جنسی مالش سینه ها از راه های افزایش کیفیت ارگاسم محسوب میشود .




علاوه بر اینکه لمس پستان زن برای مردان خوشایند است , خود زنان نیز از لمس کردن این قسمت از بدن خود در طول روابط جنسی لذت میبرند و لمس پستان ها برای افرادی که از طریق دخول ارضا نمیشوند و با ارضا شدن توسط دست همسر به ارگاسم میرسند مناسب است و همچنین برای معاشقه نیز میتوان از لمس کردن این نقطه حساس استفاده کرد .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد