آموزش زناشویی

زناشویی | آموزش نحوه‌ی صحیح رابطه‌ی جنسی

آموزش زناشویی

زناشویی | آموزش نحوه‌ی صحیح رابطه‌ی جنسی

اتاق خواب برای رابطه جنسی چگونه باشد ؟

برچسپ ها: اتاق خواب برای رابطه جنسی چگونه باشد ؟، اتاق رابطه جنسی، دانستنی های جنسی، شرایط اتاق خواب برای رابطه جنسی، شرایط مناسب اتاق خواب برای رابطه زناشویی، فضای رابطه جنسی



در این بخش از مطالب مربوط به دانستنی های جنسی به بررسی موضوع شرایط اتاق خواب برای رابطه جنسی می پردازیم , رابطه جنسی فرآیندی است که موارد زیادی میتوانند در کیفیت انجام آن موثر باشند از این رو علاوه بر حضور افراد و نوع حضور آنها مانند ضعیف بودن یا نبودن در رابطه عوامل دیگری همچون شرایط محیط انجام رابطه جنسی و فضای رابطه جنسی نیز در این رابطه موثرند پس مکان رابطه جنسی نیز یکی از مسائل مهم در رابطه جنسی است .

  


اتاق خواب برای رابطه جنسی چگونه باشد ؟


اتاق خواب برای رابطه جنسی چگونه باشد ؟ در این مقاله قصد نداریم تا شما را مجبور به انجام کار های عجیب و پر هزینه برای آراستن اتاق رابطه جنسی کنیم بلکه میخواهیم با استفاده از یاد آوری نکاتی باعث شویم تا بتوانید مکان بهتری برای رابطه جنسی برگزینید که برای انجام این کار نیازی به خرج کردن زیاد و رمانتیک کردن اتاق رابطه جنسی نیست بلکه با انجام رفتار های ساده و پوشیدن های مناسب میتوانید این کار را تا حد زیادی رعایت کنید . در ادامه به بررسی موضوع شرایط مناسب اتاق خواب برای رابطه زناشویی می پردازیم .


  • نور

در هنگام رابطه جنسی و در اتاق خواب بهتر است نور کمی وجود داشته باشد نه آنگونه کم که در تاریکی باشید بلکه نور ملایمی که بصورت مستقیم نباشد بهترین میزان نور برای اتاق رابطه جنسی است .


  • موسیقی

موسیقی ملایم و یا نوعی از موسیقی که هر دو فرد موجود در رابطه از شنیدن آن لذت ببرند و یا بیشتر تحریک شوند و به اوج میل جنسی برسند برای اتاق خواب در هنگام رابطه جنسی میتواند بسیار مناسب باشد .


  • آراستگی ظاهری

علاوه بر اتاق خواب که به سر و وضع آن میرسید باید به خودتان هم رسیدگی کنید و آراستگی ظاهری و بهداشت را رعایت کنید پس رعایت بهداشت جنسی مردان و بهداشت جنسی زنان در کنار سایر عوامل همچون اتاق خواب مناسب میتوان یک رابطه جنسی موفق را رقم بزند .


برخی از عوامل نیز هستند که اگر در اتاق رابطه جنسی باشند موجب میشوند تا فضای اتاق برای انجام رابطه مناسب نباشد مانند :


  • عکس های خانوادگی

طبق تحقیقات اگر در اتاق رابطه جنسی عکس های خانوادگی وجود داشته باشد افراد نمیتوانند تمایل لازم برای برقراری رابطه جنسی را داشته باشند زیرا احساس میکنند که شخصی دارد آنها را نگاه میکند از این رو نمیتوانند خواسته های خود را در طول رابطه بیان کنند و آنطور که میخواهند در رابطه درگیر باشند پس از گذاشتن عکس های خانوادگی در اتاق خواب خودداری کنید .


  • تشک نا مناسب

اگر تشک یا مکانی که در آن رابطه جنسی انجام میشود نا مناسب باشد در دراز مدت سبب بروز سرد مزاجی در زنان و سرد مزاجی در مردان میشود و موجب بروز کمر درد و سایر آسیب ها میشود که در رابطه با کمر درد میتوانید به مطالب کمر درد و آثار آن بر رابطه جنسی و راه های رفع کمر درد بعد از انزال مراجعه کنید .


  • لباس های نا مناسب

سعی کنید از لباس های تنگ و تحریک کننده استفاده کنید تا میل جنسی در شما و طرف مقابل تقویت شود و از پوشیدن لباس های گشاد و کثیف خودداری کنید .


  • وجود تلویزیون

وجود تلویزیون و سایر وسایل همچون گوشی موبایل در اتاق خواب رابطه جنسی و استفاده و توجه به این وسایل در هنگام رابطه جنسی موجب میشود تا حواس پرتی بوجود بیاید .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد