آموزش زناشویی

زناشویی | آموزش نحوه‌ی صحیح رابطه‌ی جنسی

آموزش زناشویی

زناشویی | آموزش نحوه‌ی صحیح رابطه‌ی جنسی

نحوه در آغوش گرفتن همسر

برچسپ ها: آغوش گرفتن همسر, آموزش آغوش گرفتن همسر, بغل کردن همسر, روش بغل کردت همسر, نحوه بغل کردن همسر, انواع بغل کردن, انواع آغوش گرفتن, همسر, بغل کردن زن و مرد, زناشویی

نحوه در آغوش گرفتن همسر, بغل کردن همسر

نیاز به دوست داشتن و دوست داشته شدن و یا همان احساس تعلق در همه انسان ها وجود دارد در واقع انسان ها موجوداتی هستند اجتماعی که بر اساس این خلقت به ارتباط اجتماعی بسیار محتاج اند و علاقه مندند که از طرف افراد دیگر مورد پذیرش قرار بگیرند ، این ارتباط و مورد پذیرش قرار گرفتن می تواند شامل لمس کردن و بغل کردن باشد و همان طور که می دانید لمس کردن از همان دوران نوزادی ویژگی و منبعی برای رسیدن به آرامش بوده است مثلا در زمان کودکی همه ما از تماس های پوستی مستقیم با مادرمان خوشحال می شدیم و از این طریق احساس امنیت می کردیم ، پس جدای از جنسیت و ویژگی های شخصیتی در آغوش گرفتن همسر و در آغوش کشیده شدن به همه انسان ها احساس امنیت و آرامش می دهد و البته این امر می تواند در ازدواج و زندگی مشترک خود را دو چندان نشان دهد .

در واقع وقتی زوجین همدیگر را در آغوش می گیرند و یکدیگر را لمس می کنند به کاهش استرس و اضطراب یکدیگر کمک می کنند و همین امر می تواند به آن ها در بهبود روابط و پایداری در زندگی مشترک کمک کند .

اما فواید در آغوش گرفتن همسر نیز مانند سایر موارد دیگر در زندگی زناشویی از قاعده و قانونی برخوردار است که افراد برای داشتن روابط بهتر باید از آن اطلاع داشته باشند اما قبل از بیان کردن نحوه در در آغوش گرفتن همسر برای زوجین بهتر است آنان نسبت به انواع بغل کردن آگاهی پیدا کنند .

انواع در آغوش گرفتن همسر

شاید جالب برسد که برای در آغوش گرفتن و بغل کردن با انواع مختلفی چون

۱- بغل کردن خرس مانند

۲- بغل کردن دسته جمعی

۳- بغل کردن شانه به شانه

۴- بغل کردن فشار دادنی

۵- بغل کردن گونه ای

۶- بغل کردن سینه به سینه

۷- بغل کردن تسکین بخش روبرو هستیم که هر کدام دارای ویژگی های متفاوتی هستند که بنا به همین ویژگی ها از لحاظ استفاده از آن ها نیز متفاوتند و باید در موقعیت های مناسب خود مورد استفاده قرار بگیرند .

نحوه در آغوش گرفتن همسر

در آغوش گرفتن خرس مانند :

در آغوش گرفتن خرس مانند یا دو دستی بغل کردن مختص زوجینی است که از لحاظ جثه بدنی با هم تفاوت دارند ، در این نوع بغل کردن همسری که ا زلحاظ جثه بدنی و قدی بزرگ تر است همسرش را در آغوش می گیرد و به صورتی که به سمت همسر خم می شود دو دستش را محکم دور شان های همسر حلقه می کند و طرف مقابل هم باید سرش را روی شانه یا قفسه سینه همسر قرار دهد .

در آغوش گرفتن شانه به شانه :

این نوع از در اغوش گرفتن در موقع راه رفتن اتفاق می افتد و به این صورت انجام می شود که زوجیم به آرامی در کنار هم راه می روند و دستان خود را دور شانه ها و یا کمر هم قرار می دهند و گاهی با لمس کردن و یا فشار ملایمی روند را از تکرار و یکنواختی خارج می کنند .

در آغوش گرفتن فشار دادنی :

بغل کردن فشار دادنی یا گرفتنی نوع دیگری از در آغوش گرفتن است که در آن همسر از پست سر به فرد مقابل خود نزدیک می شود و دست هایش را دور کمر او حلقه می کند و فشار ملایمی به وی وارد می کند این کار می تواند حس مثبتی را به طرف مقابل وارد کند .

در آغوش گرفتن سینه به سینه :

در این حالت دو نفری که روبروی هم ایستاده اند یکدیگر را در آغوش می کشند و دستهایشان را دور کمر یا شانه های هم حلقه می کنند در این نوع تماس بدن یبا مدت طولانی تری وجود دارد .

در آغوش گرفتن تسکین بخش :

در این حالت علاوه بر تماس بدنی کلماتی که نشانگر علاقه و حس مثبت آنان است را بیان می کنند و به طور ملایم یکدیگر را نوازش می کنند این عمل تاثیر درآغوش گرفتن را دو برابر می کند .

در آغوش گرفتن گونه ای :

این نوع به هر حالتی می تواند انجام شود فرد در هر حالتی که هست گونه خود را به گونه زوج دیگر می چسباند و کمی فشار می دهد به طوری که فرد نیز این فشار را احساس کند .

البته زوجین می توانند از مدل هلی دیگر در آغوش گرفتن نیز استفاده کنند و یا حتی این مدل ها را به صورت ترکیبی استفاده کنند و رضایت خود را به طرف مقابل انتقال دهند و همچنین لازم به ذکر است که علاوه بر انواع بغل کردن ما با انواع خوابیدن در زوجین نیز روبرو هستیم که هر کدام میتواند نشانگر احساسات زوجین به یکدیگر باشد .

در آغوش هم خوابیدن

در این حالت یکی از زوجین دیگری را از پشت در آغوش می گیرد ، این نوع از خوابیدن می تواند نشانگر وابستگی فرد بغل کننده باشد و البته این وضعیت بیشتر در زوج های جوان دیده می شود و در فرد احساس امنیت و تعلق را به وجود می آورد که برای کاهش استرس بسیار موثر است .

حالت بودایی

زوجینی که پشت به پشت هم می خوابند در این دسته از خواب قرار می گیرند انجام مداوم این نوع به معنای این است که زوجین هنوز نسبت به هم تعهد و وابستگی دارند .

جدا از هم

این حالت خوابیدن ازطرفی هم می تواند به معنای ملاحظه کاری و از طرف دیگر نوعی راحت کردن خود از دیگری و داشتن خوابی راحت باشد . در این نوع افراد جدا از هم می خوابند به گونه ای که هر کدام در یک سمت از تخت قرار می کیرند و هیچ گونه تماس جنسی با هم ندارند .

به هم چسبیدن پا

در این حالت زوجین اختلاف و تنش اندک بین خود را نشان می دهند این نوع از خوابیدن بیشتر در زوجینی است که با یکدیگر بحث و اختلاف دارند امّا چسبیدن پا بازهم نشانه خوبی است و به این معنی است که می توان همه چیز را مثل قبل کرد .

خوابیدن شاهانه

در این حالت فرد به پشت می خوابد و زوج به شانه های او تکیه می دهد در این نوع ما شاهد وابستگی فرد تکیه دهنده به طرف مقابل هستیم در واقع این نوع خوابیدن نشان دهنده تعهد و اطمینان بین طرفین است .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد