آموزش زناشویی

زناشویی | آموزش نحوه‌ی صحیح رابطه‌ی جنسی

آموزش زناشویی

زناشویی | آموزش نحوه‌ی صحیح رابطه‌ی جنسی

خوردن مایع منی

برچسپ ها: حکم شرعی درباره خوردن منی، خوردن مایع منی، خوردن مایع منی از نظر شرعی و پزشکی نادرست می باشد، خوردن منی، خوردن منی از نظر شرعی، خوردن منی از نظر پزشکی، خوردن منی باعث زیبایی میشود ؟، خوردن منی در زنان، خوردن منی مرد، دانستنی های جنسی، منی در دین اسلام، نظر پزشکی درباره خوردن منی

در این بخش از مطالب مربوط به دانستنی های جنسی به بررسی موضوع خوردن مایع منی می پردازیم , افرادی وجود دارند که در طول رابطه جنسی و پس از انزال منی اقدام به خوردن منی میکنند و بدون اینکه اطلاعی در رابطه با مفید یا مضر بودن این کار داشته باشند خوردن منی را برای خود لذت بخش جلوه میدهند و فکر میکنند با این کار لذت بیشتری از رابطه حاصل میشود و مرد برای برقراری رابطه بعدی تمایل بیشتری نشان میدهد . در این مقاله به بررسی موضوعاتی همچون حکم شرعی درباره خوردن منی و نظر پزشکی درباره خوردن منی می پردازیم .
  
خوردن مایع منی
همانطور که گفته شد خوردن مایع منی در زنان به عنوان یک عادت مرسوم تبدیل شده است و این کار را بدون داشتن هیچ اطلاعی از فواید و معایب آن انجام میدهند و در این میان مردانی نیز هستند که همسر خود را مجبور به انجام این کار میکنند و در این رابطه باید گفت که این کار و اجبار به انجام آن تاثیر منفی در عواطف و احساسات زن خواهد داشت و به طبع این تاثیر منفی در زندگی زناشویی نیز ایجاد میشود و زمینه ساز بروز سایر مشکلات میشود . متاسفانه امروزه در برخی از روابط جنسی زناشویی بویژه در میان جوانان با تقلید از فیلم های پورنو اقدام به بلعیدن منی میکنند اما باید توجه داشت که اینگونه فیلم ها فقط جنبه تبلیغاتی دارد و انجام کارهایی که در این گونه فیلم ها انجام میشود بسیار نادرست است و انجام آنها تاثیر منفی در روابط میان زوجین دارد .

خوردن منی از نظر شرعی
از انجایی که  منی در دین اسلام جزو نجاسات محسوب میشود پس خوردن آن نیز حرام است , البته نباید فراموش کرد هر چیزی که از نظر اسلام و شرع حرام باشد و خوردن آن منع شده باشد دارای عوارض خطرناکی برای سلامتی است و سلامت فرد را به خطر می اندازد .

خوردن منی از نظر پزشکی
از دیدگاه پزشکی مایع منی دارای فروکتوز ( قند موجود در میوه ها ) و بسیاری دیگر از مواد مفید برای بدن است که وظیفه این مواد مفید فقط و فقط تامین انرژی مورد نیاز اسپرم برای رسیدن به تخمک است و خوردن این مایع باعث نمیشود که این مواد جذب مفیدی در بدن داشته باشند , تصور غلطی که در میان بیشتر افراد وجود دارد این است که خوردن منی باعث زیبایی میشود ؟ اما باید گفت که برای این حرف هیچ دلیل و منطقی وجود ندارد و یک باور غلط است . از سوی دیگر میلیون ها اسپرم در داخل منی انزال شده وجود دارد که هر کدام از این اسپرم ها میتوانند ناقل یکی از بیماری های جنسی مانند هپاتیت و ایدز و .. باشد .

با در نظر گرفتن اینکه اکثر بیماری ها بخصوص بیماری های جنسی خاموش هستند و فقط با آزمایش میتوان به وجود برخی از این بیماری ها پی برد باید گفت که ممکن است منی فرد دارای بیماری هایی باشد که خودش هم از آنها خبر نداشته باشد پس خوردن منی مرد به هیچ وجه توصیه نمیشود و علم پزشکی نیز انجام این کار را رد میکند .

خوردن مایع منی از نظر شرعی و پزشکی نادرست می باشد
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد