آموزش زناشویی

زناشویی | آموزش نحوه‌ی صحیح رابطه‌ی جنسی

آموزش زناشویی

زناشویی | آموزش نحوه‌ی صحیح رابطه‌ی جنسی

تاثیر لباس زیر در تحریک جنسی

برچسپ ها: تاثیر لباس زیر در تحریک جنسی، لباس زیر تحریک کننده، لباس زیر تحریک کننده برای رابطه جنسی، لباس زیر در رابطه جنسی، نقش لباس زیر در تحریک جنسی، چه لباسی تحریک کننده است ؟



در این بخش از مطالب مربوط به دانستنی های جنسی به بررسی موضوع نقش لباس زیر در تحریک جنسی می پردازیم , لباس زیر تحریک کننده یا لباس زیر گشاد و نا مناسب تاثیر زیادی در رابطه جنسی دارد و از آنجایی که کیفیت رابطه جنسی در کیفیت تمامی ابعاد زناشویی تاثیر دارد پس باید به این نکته اشاره کرد که لباس زیر یکی از عواملی است که میتواند موجب افزایش میل جنسی و یا عدم افزایش میل جنسی شود پس در این مقاله به بررسی موضوع لباس زیر در رابطه جنسی می پردازیم .

 

 


تاثیر لباس زیر در تحریک جنسی

در رابطه با تاثیر لباس زیر در تحریک جنسی باید گفت که از آنجایی که قسمتی از حالت برانگیختگی جنسی از طریق دیدن صورت میگیرد و افراد درگیر در رابطه از طریق دیدن به برانگیختگی جنسی میرسند و در این میان مسئله لباس زیر بیشتر از زنان برای مردان مورد اهمیت است زیرا مردان از طریق نگاه کردن و خیال پردازی هم میتوانند به برانگیختگی جنسی و امادگی لازم برای برقراری رابطه جنسی و رسیدن به اوج لذت جنسی برسند . اهمیت لباس زیر در رابطه جنسی را نباید دست کم گرفت زیرا بعد از دیدن لباس زیر دو حالت میتواند پیش بیاید یکی بروز سرد مزاجی در مردان و سرد مزاجی در زنان نسبت به رابطه و دیگری تحریک بیشتر و در نتیجه داشتن رابطه موفق تر , پس با انتخاب لباس زیر مناسب و تحریک کننده در دسته افرادی قرار بگیرید که با لباس های زیر خود نیز مسائل مهم در رابطه جنسی را رعایت میکنند و در نتیجه رابطه ای لذت بخش را تجربه میکنند .


لباس زیر تحریک کننده برای رابطه جنسی

چه لباسی تحریک کننده است ؟ در این رابطه باید گفت که سعی کنید لباس زیرتان که برای رابطه جنسی از آن استفاده میکنید پاره نباشد و همیشه خشک و تمیز باشد به گونه ای نباشد که بوی بد لباس شما میل جنسی در طرف مقابل را از بین ببرد , پارگی لباس حالت نامناسبی به آن میدهد و موجب میشود تا اندام های شما به بیرون باشد و سبب شود که تحریک جنسی قدم به قدم پیش نرود . لباس های زیر مناسب زیادی را در کمد خود قرار دهید تا در هنگام احتیاج از انها استفاده کنید و مجبور به استفاده از لباس های نامناسب نشوید که موجب بی میلی جنسی شود . بسیاری از افراد به دلیل اینکه لباس زیر انها در معرض دید دیگران نیست اقدام به پوشیدن لباس های نا مناسب میکنند اما باید گفت که لباس زیر شما در هنگام برقراری رابطه جنسی نشان دهنده شخصیت شماست پس از لباس های تمیز و در خور شخصیت خودتان استفاده کنید .


جنس لباس های زیرتان نیز باید مناسب باشد تا دچار بیماری های جنسی مختلف و عفونت های پوستی نشوید . از شورت های لیز و نخی و تحریک کننده استفاده کنید , از آنجایی که لباس های زیر برای زنان دارای تنوع بیشتری است پس زنان بهتر میتوانند با استفاده از لباس زیر خود به تحریک طرف مقابل بپردازند پس خانم ها برای ایام مختلف همچون دوران قاعدگی و … خود لباس زیر جدا داشته باشید و از لباس های توری برای خواب و رابطه جنسی استفاده کنید . برخی از لباس ها با رنگ مختلف میتوانند موجب تحریک بیش از حد افراد شوند سعی کنید لباس های بپوشید که با ترکیب رنگ پوست شما شهوت انگیز باشد . البته توجه داشته باشید افراد متاهل اقدام به پوشیدن لباس زیر تحریک کننده بکنند در غیر اینصورت ممکن است برای افراد مجرد زمینه خود ارضایی و انجام رفتار های پر خطر جنسی بوجود بیاید .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد