آموزش زناشویی

زناشویی | آموزش نحوه‌ی صحیح رابطه‌ی جنسی

آموزش زناشویی

زناشویی | آموزش نحوه‌ی صحیح رابطه‌ی جنسی

آموزش رابطه با همسر



آموزش رابطه با همسر

 شوهران همیشه در عشق بازی با همسر شرعی خود به دنبال ارضاء حس قدرت جویی خودشان هستند و این به لحاظ تاریخی و اجتماعی اثبات شده است که شوهران بنا به ساختار فیزیولوژیکی شان موجوداتی خشن هستند، اما زنان برعکس بنا به ساختار روانی، فیزیولوژیک و فکریشان موجوداتی هستند که نیاز به تامین امنیت و احساس آرامش هستند.


لذا روش های تحریک کننده زیر عمدتا در همین راستا عمل میکنند و با دادن احساس امنیتی پایدار موجب این میشوند که زن از حالت تدافعی در روابط جنسی بیرون بی آید و به نقطه ای برسد که مطلوب اکثر شوهران تلقی میشود و این همان جایی است که هم مرد با احساس فرمانفرمایی روابط جنسی به لذت جنسی میرسد و هم زن با احساس امنیت در روابط جنسی به اوج نقطه لذت جنسی اش نزدیک می شود.

برای رسیدن به درکی متقابل از نیازهای جنس مخالفتان میتوانید ادامه مقاله را مطالعه فرمایید

  .


این شوهران تحریک کننده، زنان را از موجوداتی ترسو و متنفر از روابط جنسی به قهرمانان داستانهای عشقی تبدیل میکنند، آیا دوست دارید همسرتان را به یکی از این قهرمانان تبدیل کنید ؟

راهکار برای : آموزش رابطه با همسر


۱- شوهرانی که به آرامی و با ملایمت عشق ورزی میکنند

۲- شوهرانی که در بستر نیز با همسرشان صحبت میکنند . آقایونی که نمیخواهند احساساتشان را باکلمات عاشقانه در حین رابطه جنسی بیان کنند، به این نکته دقت کنند که بیان احساسات عاشقانه در قبل، هنگام و بعد از  رابطه جنسی به زن احساس محبوبیت و امنیت میدهد، احساسی که همسرتان را به وزیری محبوب در دربار شما تبدیل خواهد کرد.

۳- شوهرانی که در بوسیدن مهارت دارند.هر بوسه عاشقانه که بر لبان همسرتان میزنید میتواند به مانند پیامی پرقدرت بر قلب همسرتان فرود می آید و اورا شعله ور سازد، این جمله را هرگز فراموش نکنید!

۴- شوهرانی که با چشمان خود به همسرشان نشان میدهند اورا دوست دارند و به او عشق می ورزند .این را بدانید که ارتباط چشمی بین دو نفر نیرومند ترین و موثرترین ارتباطات است که پیامدش فعال شدن چرخه های دیگر بدن هر دو طرف است، پس با نگاهی عاشقانه به همسرتان احساس محبوبیت بدهید و از مزایای این ارتباط لذت ببرید.

 

۶- شوهرانی که در تحریک کردن همسرشان به وسیله لمس کردن مهارت دارند. زنها در پروسه آمادگی برای  رابطه جنسی نیاز دارند که با نوازش و لمس آرام، آماده  عملیات جنسی شوند، این نکته را هم به داشته هایتان اضافه کنید.

 

۷- شوهرانی که با موهای همسرشان بازی میکنند . فکر نمیکنم هیچ زنی در دنیا وجود داشته باشد که درهنگام معاشقه از چنگ زدن دستهای معشوقش در موهای سرش لذت نبرد !روش عشق بازی با همسر

 

۸- شوهرانی که از معاشقه  با همسرشان لذت میبرند .خیلی ساده است هنگامی که معاشقه بکنید و احساساتتان را به بیرون تراوش کنید این خود مهمترین جذب کننده برای همسرتان است.


۹- شوهرانی که عشق خود را در بیرون از اتاق خواب نیز به همسرشان نشان می دهند و او را به احساس و باور محبوبیت وادار می کنند . یک «دوستت دارم» ، یک شاخه گل ، یک اس ام اس عاشقانه و یک تک زنگ نیم روزی که به همسرتان احساس محبوبیت بدهد ، میتواند در شب هنگام به طوفانی عشقی تبدیل شود، باور نمیکنید، فردا صبح امتحان کنید !


۱۰- شوهرانی که می دانند چگونه بدن زنانه و موئث همسرشان را ارضاء کنند.


۱۱- شوهرانی که میدانند چگونه همسرشان را به لحاظ جنسی فریبا و دلنشین کنند.

۱۲-شوهرانی  که پیش از عشق ورزی خود را به لحاظ فیزیکی و جسمانی آماده میکنند. کارهایی مانندهخوشبو کردن دهان، ازاله موهای زائد، عطر زدن و دوش گرفتن و … میتوانند برای آماده کردن جسمی شما موثر باشند.

 

۱۳- شوهرانی که به همسرشان احساس زیبا بودن می دهند. اینجا یک راز را بهتون میگم ، هنگامی که یک زن احساس بکند که برای شما زیبا است ، قطعا موجبات لذت بیشتر شما رو فراهم میکنه.

 

۱۴- شوهرانی که از ماساژ دادن به همسر خود لذت میبرند.  زبان عشق لمس کردن است، دستهای شما زایده هایی فیزیکی نیستند بلکه فرستده هایی قوی اند که نیروی جنسی شما را منتقل میکنند، با نوازشی عاشقانه معنای واقعی این جمله را درک کنید.

۱۵- شوهرانی که عاشق در آغوش گرفتن همسرشان هستند.

 

۱۶- شوهرانی که دستهای همسر خود را در دست میگیرند و آن را نوازش میکنند.

 

۱۷- شوهرانی که پس از گذشت سالیان همچنان مانند روزهای اول آشنایی شان با همسر خود رفتار میکنند.این نکته ماله کهنه کاراست، با تجربه ها دقت کنند که اگه اجازه ندهید همسرتان برایتان عادی شود و نگاهتان همان نگاه اول باشد، این طوفان عشقی تبدیل به امواجی پایدار خواهد شد که ضامن پایداری رابطه تان در تمام زندگی باقی مانده خواهد شد.

 

۱۸- شوهرانی که به همسرشان نشان میدهند که او تنها زن زندگی آنهاست و به او احساس و باور «خاص بودن» میدهند.

۱۹- شوهرانی که همسرشان را دوست دارند و به او عشق میورزند.

 

۲۰- شوهرانی که چنین باور دارند عشق همسرشان تحمل تمامی سختی های زندگی را برای آنها سهل و آسان و حتی ارزشمند میکند.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد