آموزش زناشویی

زناشویی | آموزش نحوه‌ی صحیح رابطه‌ی جنسی

آموزش زناشویی

زناشویی | آموزش نحوه‌ی صحیح رابطه‌ی جنسی

دانستنی های مردانه در شب زفاف

شاید برخلاف تصور بسیاری از افراد نقش یک مرد در شب زفاف نقش بسیار مهم تری از یک زن باشد. زیرا در این شب یک مرد است که می تواند زیباترین شب یا بدترین شب را برای همسر خود رقم بزند. در خصوص دانستنی های مردانه در این شب باید به این موضوع اشاره کنیم که مردها باید ظاهری مهربان و لطیف داشته باشند و این لطافت را نه تنها در ظاهر خود بلکه در باطن خود نیز به نمایش بگذارند.

 

 

پس از اتمام عروسی و ورود به منزل جدید و بستن در ، در ابتدا کمی بنشینید و از عروسی خود صحبت کنید. سپس برای درآوردن لباس عروس و باز کردن موهای عروس خانم اقدام کنید. این کار می تواند به اندازه ای به او حس اعتماد و آرامش را بدهد که شاید در حد باور شما نگنجد. پس از آن برای دوش گرفتن حاضر شوید. دوش گرفتن می تواند روح و جسم شما را تغییر دهد و خستگی آن روز را از بدن خارج نماید.


به یاد داشته باشید که شب زفاف به معنای شب برقراری اولین رابطه جنسی بنابراین در ابتدا پس از حمام به زیبایی همسر خود اعتراف کنید. هرچقدر از زیبایی ظاهری و زیبایی روح و صداقت و مهربانی او صحبت کنید کم است. سعی کنید تا با یک فنجان چای گرم یا یک لیوان آبمیوه تشنگی بدن خود را پس از دوش گرفتن رفع نمایید. سعی کنید تا در این زمان همسر خود را در آغوش بگیرید. موهای او را لمس کنید ، چشم های او را نوازش کنید. بوسه های عاشقانه بر روی صورت او بزنید. لحظه ای سکوت برای هر دو می تواند بسیار دلنشین باشد.


هیچ عجله ای نداشته باشید. همسر خود را به هم آغوشی دعوت کنید ، در صورتی که او خسته است یا تمایلی برای این کار ندارد و ترجیح می دهد تا بخوابد ، به او ایراد نگیرید و بگذارید تا بخوابد. این بزرگترین فداکاری شما آقا دامادها محسوب می شود با این کار اهمیت زیادی به همسر خود می دهید و او تا پایان عمر این لحظه را فراموش نخواهد کرد. در برخی از موارد ممکن است که همسر شما تمایلی برای هم آغوشی و برقراری اولین رابطه جنسی داشته باشد. بهتر است تا پیش از رابطه با حرف های عاشقانه او را به خود نزدیک کنید و رفته رفته به سوی اولین رابطه پیش بروید.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد