آموزش زناشویی

زناشویی | آموزش نحوه‌ی صحیح رابطه‌ی جنسی

آموزش زناشویی

زناشویی | آموزش نحوه‌ی صحیح رابطه‌ی جنسی

رابطه از پشت در بارداری

بارداری پروسه ی بسیار استرس زایی در یک خانم به شمار می رود ، بنابراین هر عملی که بتواند به او فشاری وارد آورد یا انقباضایتی را در رحم او ایجاد نماید برروی سلامت جنینی که در داخل رحم در حال پرورش است تأثیر می گذارد. رابطه جنسی در بارداری منعی ندارد اما به میزان صحیح و از طریق پوزیشن های صحیح توصیه شده از سوی پزشکان ، در صورتی که رابطه از پشت در بارداری و در شرایط عادی هیچگاه توصیه نمی شود و به لحاظ صحیح نبودن از نظر بهداشتی همیشه منعی برای این کار وجود دارد.

  

بیشتر مواقع خانم ها به دلیل ترس از سقط بچه و آسیب به جنین داخل رحم خود هیچ میلی برای انجام رابطه از پشت در بارداری ندارند بنابراین هیچ گاه آنها را مجبور به رابطه نکنید زیرا علاوه بر آنکه تنها خود لذت برنده هستید می توانید آسیب شدید روحی را به همسر خود وارد آورید. هرچه که به زمان انتهای بارداری نزدیک می شوید این میل کاهش بیشتری پیدا می کند زیرا موجودی در داخل شکم او در حال بزرگ شدن است که هر لحظه حضور خود را به شما می فهماند. علاوه بر آن تغییر در شرایط ظاهری و داخلی بدن هم دلیلی بر این ادعا است که شما در رابطه پیش قدم شده اما اجبار را لازمه ی کار خود ندانید.

رابطه از پشت در بارداری منعی ندارد اما بهتر است که انجام نشود ، زیرا این نوع از رابطه می تواند با درد و ناراحتی بسیاری برای همسر شما همراه شود. در حقیقت هرگاه احساس می کنید که نیاز به رابطه دارید بهتر است آن را از راه واژن انجام دهید و بلافاصله پس از آن ادرار خود را تخلیه نمایید. در رابطه از پشت در بارداری این شرایط وجود ندارد ، شما نمی دانید که آیا این رابطه بهداشتی بوده یا خیر؟

معمولا از طریق چنین روش هایی بارها پیش آمده است که باکتری های مختلف اطراف مقعد از طریق رابطه به واژن وارد شده و در نتیجه می تواند بیماری های عفونی زیادی را برای او پدید آورد که در نهایت این نوع از بیماری ها منجربه عفونت در داخل رحم هم خواهد شد. علاوه بر آن این رابطه شرایط بواسیر را بدتر از قبل خواهد کرد ، زیرا زخم در آن ناحیه بزرگتر بوده و در نتیجه احتمال بهبود آن به زمانی پس از زایمان موکول می شود. در صورتی که احتمال خطر سقط در جنین شما بالا است هم از رابطه از پشت و هم از رابطه از طریق پوزیشن های صحیح خودداری نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد