آموزش زناشویی

زناشویی | آموزش نحوه‌ی صحیح رابطه‌ی جنسی

آموزش زناشویی

زناشویی | آموزش نحوه‌ی صحیح رابطه‌ی جنسی

نقطه جی

برچسپ ها: اندازه جی اسپات، تحریک نقطه جی، تشخیص میزان تحریک نقطه جی، جی اسپات، حس کردن نقطه جی در رابطه جنسی، دانستنی های جنسی، لمس آلت با نقطه جی، محدوده جی، محل دقیق نقطه جی کجاست، نقطه تحریکی جی، نقطه جی نقطه جی چیست ؟، نقطه جی کجاست ؟، نقطه حساس جی، پیدا کردن محل نقطه جی، یافتن نقطه جی



در این بخش از مطالب مربوط به دانستنی های جنسی به بررسی موضوع نقطه جی می پردازیم , نقطه جی یا جی اسپات یکی از نقاط حساس بدن زنان محسوب میشود که همانند کلیتوریس یا بیشتر از آن تحریک را می پذیرد و سبب تجربه لذت بیشتر در رابطه جنسی میشود و از G spot میتوان به عنوان نقطه ای حساس برای ارضا کردن همسر استفاده کرد که بنا به دلایلی این نقطه هنوز هم برای بسیاری از زوجین ناشناخته است و محل دقیق آنرا نمیدانند از این رو اکثر رابطه ها بدون لمس نقطه حساس جی به پایان میرسد در حالیکه با تحریک و لمس این نقطه میتوان لذت بیشتری را تجربه کرد .

  


نقطه جی

نقطه جی کجاست ؟ محل دقیق نقطه جی کجاست ؟ جی اسپات در دورن مهبل قرار دارد و در درون واژن در دیواره قدامی ( دیواره جلویی واژن ) و در عمق دو سوم آن قرار گرفته است که بافت این نقطه حالت اسفنجی و نرم دارد و سطح آن کمی چروکیده تر از باقی دیواره است . برای بیشتر زن ها ممکن نیست که خودشان بتوانند نقطه جی را لمس کنند از این رو بهتر است که شریک جنسی با انگشت و یا ورود آلت تناسلی به واژن این نقطه را در طول رابطه جنسی تحریک کند که در صورت تحریک این نقطه زن به اوج لذت جنسی با کیفیت بیشتری میرسد و ممکن است در این حالت ترشحاتی از واژن خارج شود که هنوز ماهیت این ترشحات مشخص نیست و عده ای بر این باورند که این مایع ادرار است و عده ای دیگر بر این باورند که این ماده شبیه مایعی است که از پروستات خارج میشود .


نقطه جی چیست ؟

نقطه جی را در صورت وجود میتوان حساس ترین نقطه بدن زن دانست که در برخی از زنان در صورت لمس تحریک زیادی احساس میشود و منجر رسیدن زن به اوج لذت جنسی میشود و این در حالیست که در برخی از زنان این نقطه فقط یک برآمدگی در واژن محسوب میشود که در صورت لمس فرد احساس دسشویی میکند و در برخی از زنان هیچگونه احساسی به لمس این نقطه وجود ندارد و در برخی دیگر نیز هیچ نقطه حساسی در واژن بنام نقطه جی وجود ندارد که رسیدن این زنان به اوج میل جنسی از طریق های دیگری مانند لمس کلیتوریس و ارضا کردن همسر با دست و معاشقه و … انجام میگیرد . طی تحقیقات جدید ثابت شده است که تحریک نقطه جی آستانه درد را تا ۴۷ درصد افزایش میدهدکه اگر محرک سبب تحریک جنسی شود آستانه درد تا ۸۴ درصد بالاتر میرود و ۱۰۷ درصد بر روی ارگاسم تاثیر دارد که بر این اساس نقطه تحریکی جی به عنوان یک مسکن طبیعی برای درد های زایمان و … می باشد .


یافتن نقطه جی

برای لمس و یافتن نقطه جی شریک جنسی میتواند کمک بسیاری به زن در یافتن این نقطه داشته باشد و اگر زن خودش این کار را انجام دهد باید روی کمر دراز بکشد و انگشت میانی یا اشاره خود را خم کند و با زاویه دادن نود درجه ای به انگشت آنرا درون واژن خود فرو کند و تقریبا با ورود دو بند از انگشت میتوان این نقطه را لمس کرد . نقطه جی در صورت وجود میتواند در عمق های مختلفی از ۲ تا ۵ سانتی متری قسمت جلویی واژن باشد از این رو میتوان قسمتی از واژن را محدوده جی نامید . همانطور که گفته شد در صورت وجود در عمق دو الی پنج سانتی متری واژن قرار دارد و با ورود دو بند انگشت میتوان آنرا لمس کرد و اگر زن با لمس این نقطه تحریک شد یعنی اندازه نقطه جی بزرگتر از یک نخود فرنگی است و در غیر اینصورت یعنی اندازه جی اسپات کمتر از یک نخود فرنگی است . اعمال فشار دست بر روی قسمت بالایی دستگاه تناسلی زن هنگامی که آلت در داخل واژن است میتواند سبب لمس آلت با نقطه جی و کسب لذت بیشتر شود .


تشخیص میزان تحریک نقطه جی

هنگامی که با روش پیدا کردن محل نقطه جی فهمیدید که این نقطه را دارید باید این بار این ازمایش را انجام دهید که آیا این نقطه برای شما تحریکی ایجاد میکند یا خیر , که مالیدن بهترین روش برای فهمیدن این موضوع است . توجه داشته باشید که میزان حساسیت این نقطه میتواند در روز های مختلف ماه متفاوت باشد که برای لمس این نقطه از روش قبلی استفاده کنید و با حالت جلو و عقب و انجام این حرکت در حالت های مختلف مشاهده کنید که در کدام حالت تحریک بیشتری را احساس میکنید . ممکن است در طی اولین تحریک حالت دسشویی به شما دست دهد که این میتواند به آن دلیل باشد که نقطه جی به مثانه شما فشار وارد میکند که به این منظور میتوانید مثانه تان را تخلیه کنید و بعد به انجام این کار بپردازید .


حس کردن نقطه جی در رابطه جنسی

حس کردن یا حس نکردن نقطه جی بر حسب اندازه آن ممکن است در رابطه جنسی حس شود یا نشود که در بیشتر موارد اگر لگنتان بلند شود این نقطه قابل حس است و همچنین با استفاده از پوزیشن های مناسب مانند اینکه خم شوید و اجازه دهید که آلت از پشت وارد شود میتوانید این نقطه را حس کنید . در برخی از روابط زن بدلیل وجود بیماری های جنسی و مشکلات جنسی مانند خشکی واژن و واژینیسوس یا سرد مزاجی و … ممکن است نتواند دخول را تحمل کند که در این صورت حس کردن نقطه جی غیر ممکن میشود .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد